Els Juliols 2022

Taller de producció de cinema. Fes realitat la teva pel·lícula

Curtmetratges, llargmetratges, documentals. Del cinema de guerrilla al cinema professional

En aquest taller coneixereu bona part del procés de producció cinematogràfica, tant de curtmetratges o pel·lícules amb pocs recursos com de produccions més grans. Analitzarem quins passos s'han de seguir des que es té una primera idea de pel·lícula fins que es fa realitat, veurem quines vies de finançament hi ha (micromecenatge, subvencions, inversors privats, etc.) i farem una breu pinzellada de les etapes posteriors a la finalització de la pel·lícula (el recorregut per festivals, la distribució, les vendes, etc.).

L'apartat teòric es combinarà amb una part més pràctica. Els qui tingueu idees o projectes propis que vulgueu posar en comú podreu ser models pràctics, si el temps ens ho permet.

El taller s'adreça a apassionats del cinema: no només a qui estigui interessat en la producció, sinó també als realitzadors o a qualsevol persona amb ganes d'aprendre sobre el procés que hi ha rere la producció d'una pel·lícula.

1. Presentació. Els diferents tipus de productors i les seves competències. El procés sencer de producció.
2. Micromecenatges i microfinançament privat: com finançar i produir projectes de baix pressupost.
3. Subvencions: ICAA, ICEC, i altres. Com sol·licitar-les, quins requisits tenen.
4. Distribució, vendes. què fer una vegada està produïda la pel·lícula?

Rubén Seca, director i productor de cinema a Shoji Films

La matrícula dels cursos s’obre a les 10 h del dilluns 2 de maig de 2022 i finalitza 5 dies abans de l’inici del curs escollit.

Patrocini i col·laboració

Com pensar el cinema?

Duració: 8 hores    Llengua:
Dates: 04/07/2022 - 07/07/2022
Horari: de 12 a 14 hores

Santako School Of Rock

Duració: 20 hores    Llengua:
Dates: 04/07/2022 - 08/07/2022
Horari: de 16 a 20.30 hores
Santa Coloma de Gramenet

Assistència, epidèmies i hospitals a l'edat mitjana

Duració: 20 hores    Llengua: