Els Juliols 2021

Persuasió i seducció en la comunicació del vi

Els estudis de publicitat audiovisual diuen que hi ha dues maneres d'arribar als consumidors: mitjançant la persuasió (enraonadament) o mitjançant la seducció (emocionalment). Aquestes dues estratègies comunicatives també serveixen per al món del vi i de tot el que l'envolta, i en això ens centrem en aquest curs.

Ens podríem preguntar si és que als joves no els agrada el vi o si és que als cellers no els agraden els joves, com es planteja la sommelier Cristina Villar Miranda. Aquesta reflexió ens convida a parlar dels canvis que, en les darreres dècades, han experimentat el consum i la producció de vi, atesos uns nous hàbits, noves formes d'oci, nous productes i també noves formes de comunicar què és un vi, què és la cultura del vi i què són un paisatge i un territori.

Com sedueix, un vi? I com podem seduir consumidors nous? Com compartim els valors, els paisatges i les aromes d'un vi? Com vinculem els nous vins als nous consumidors? Què ha impulsat a crear marques de prestigi? Com es comuniquen, aquestes marques? Tot plegat forma part de l'ampli ventall d'aspectes que es tracten des dels àmbits de la comunicació i la socialització, i que es reflecteixen tant en les etiquetes com en la manera d'explicar un vi o de fer un tast de vins.

1. La imatge del vi
2. La comunicació i la seducció a través de les etiquetes del vi, i la conservació del vi
3. Divulgació i difusió dels vins
4. Comunicar el vi. Del cas més general al cas concret dels Cellers Carol Vallès
5. A quants públics volem arribar? La Rioja en l'actualitat
6. Com es crea una imatge de territori?
7. Com arribar als joves?
8. De la vinya a la societat
9. L'espot publicitari i el món del vi
10. La Vinyeta i la seva experiència avui

Eva Vicens, directora dels Premis Vinari.

Guillem Carol, propietari dels Cellers Carol Vallès.

Xavier Bas, dissenyador.

Blai Carda, membre de Óbal estudi.

Marta Echávarri, directora de comunicació de la DOC La Rioja.

Joan Asens, enòleg i membre directiu de la DO Montsant.

Cristina Villar, sommelier i fundadora de Miranda the Agency.

Ricardo Arambarri, gerent de Vintae.

Cesc Garsot, fotògraf i realitzador.

Josep Serra, propietari del celler La Vinyeta.

• Període de preu reduït – (fins al 21 de maig de 2021)
    — Públic general: 182.00€
    — Col·lectius amb descompte: 157.00€

• Període de preu no reduït – (a partir del 22 de maig de 2021)
    — Públic general: 204.00€
    — Col·lectius amb descompte: 177.00€

• Subscriptors del TRESC (TR3SC9UB)

La matrícula dels cursos s’obre a les 10 h del dilluns 3 de maig de 2021 i finalitza 5 dies abans de l’inici del curs escollit.

Patrocini i col·laboració

Amb el suport de:

Silver economy (l'economia platejada): la transformació de les ciutats

Duració: 8 hores    Llengua:
Dates: 05/07/2021 - 08/07/2021
Horari: de 18.30 a 20.30 hores

Atenció plena (Mindfulness) per millorar la qualitat de vida durant l'envellimentt

Duració: 20 hores    Llengua:
Dates: 05/07/2021 - 09/07/2021
Horari: de 9.30 a 14 hores

La presó i el futur de la rehabilitació

Duració: 20 hores    Llengua: