Els Juliols 2021

Programación neurolingüística: la mejor versión de uno mismo

Aquest curs dona a conèixer què és la programació neurolingüística i n'explica els orígens, els fonaments i l'evolució. S'ensenyaran tècniques de millora personal basades en la programació neurolingüística que es poden aplicar a un mateix, a persones de l'entorn o a pacients, i a més cada assistent descobrirà quina és la seva missió o el seu propòsit de vida, construirà la seva visió personal i l'alinearà amb els seus valors personals, la qual cosa li permetrà conèixer-se millor, poder enfocar-se en la vida i alinear-se amb les seves metes i objectius. També aprendrà a identificar aquelles creences que el limiten, a superar l'autosabotatge i l'autoengany i a integrar aquelles polaritats internes que el divideixen i li fan perdre energia en lluites interiors de les quals no és conscient. Per acabar, adquirirà tècniques de resolució de conflictes i millorarà la manera de comunicar-se amb ell mateix i amb els altres.

1. Introducció a la programació neurolingüística: definició, orígens, fonaments i evolució
2. La construcció subjectiva de la realitat: el mapa i el territori; la percepció, la realitat i l'experiència; el sistema visual, auditiu i cinestèsic; conducta enfront d'identitat
3. Mapeig comparatiu d'allò agradable i allò desagradable: com transformar el que no t'agrada
4. El model prova-operació-prova-sortida per superar patrons antics que no et serveixen
5. Exercicis d'hipnosi ericksoniana per accedir a la teva millor versió
6. Com utilitzar les àncores per evocar estímuls favorables?
7. Com superar les creences limitadores, l'autosabotatge i l'autoengany?
8. Canvi d'història personal
9. Integració de les polaritats
10. Com em comunico amb mi mateix? Models de comunicació funcionals i disfuncionals. Resolució de conflictes

Alejandra Sánchez Yagüe, practitioner en programació neurolingüística i coach amb certificació de Proves de Certificació de Coneixements i de Coach Coactiu Professional, federada per la Federació Internacional de Coaches.

Arantxa Cobos Aguirre, coach motivacional i d'’apoderament, practitioner en programació neurolingüística i instructora de firewalking.

• Període de preu reduït – (fins al 21 de maig de 2021)
    — Públic general: 182.00€
    — Col·lectius amb descompte: 157.00€

• Període de preu no reduït – (a partir del 22 de maig de 2021)
    — Públic general: 204.00€
    — Col·lectius amb descompte: 177.00€

• Subscriptors del TRESC (TR3SC9UB)

La matrícula dels cursos s’obre a les 10 h del dilluns 3 de maig de 2021 i finalitza 5 dies abans de l’inici del curs escollit.

Com gestionar les emocions. Efectes en el benestar personal i social

Dates: 19/07/2021 - 23/07/2021
Horari: de 16 a 20.30 hores
Sant Joan Despí