Els Juliols 2022

La producció: l'art de fer una pel·lícula

La producció ocupa un lloc fonamental en el procés cinematogràfic, ja que és la que aconsegueix el finançament i fa possible la realització d'un projecte.

En aquest curs s'explicarà el treball diari que realitza un productor, com afronta els reptes que se li presenten i quins són aquests, la seva adaptació als nous temps en els quals la sostenibilitat i l'ecologia adquireixen major protagonisme, etc.

A més, de la producció cinematogràfica, que centrarà la programació del curs, es tractarà la producció en televisió, al cinema publicitari i en els videojocs.

Aquest és un programa de caràcter presencial però incorpora la possibilitat que alguns estudiants assisteixin a les sessions presencials de forma remota.

1. Inauguració del curs
2. Intel·ligència emocional al cinema i l'audiovisual
3. Generació de debat a l'aula a través de l'audiovisual
4. Delibes, ètica o estètica
5. Què és i per a què serveix una productora audiovisual
6. El productor: invisible, però imprescindible
7. Sense planeta, no hi ha rodatges
8. La direcció de producció: desconeguda o ignorada?
9. L'incentiu fiscal en un projecte audiovisual: què és i com s'utilitza? El finançament privat és clau en el nou entorn de producció
10. La importància del craft en la producció de cinema publicitari
11. Visita a l'empresa de postproducció Antaviana Films. Es parlarà sobre la importància de participar en la fase de producció per a aconseguir una millor postproducció

Joan Guàrdia i Olmos, rector de la Universitat de Barcelona

Enrique Cerezo, propietari de Enrique Cerezo Producciones Cinematográficas

Lola Villar, pedagoga especialitzada en orientació familiar

Carlos Antón, membre de la junta de Platino Industria

Fernando R. Lafuente, assessor pedagògic de Platino Educa

Anna Moragriega, membre de Pausa Dramática

David Aymerich, membre de Ayhe Productions

Marc Chica, membre de Limmat Films

Sebas Mery, membre de Life and Pictures

Sol Carnicero, directora de producció

Toni Moreno, productor executiva de Agosto

Tote Trenas, director de fotografia AEC, representant de la Comissió Segell Verd de la Acadèmia de Cinema

Julian Galindo Sancho, soci i director del departament d'Art, Oci i Esports de Carrillo Asesores

Josep Maria Aragonés, fundador de Antaviana Films

Bernat Aragonés, film editor & VFX supervisor en Antaviana Films

• Període de preu reduït – (fins al 20 de maig de 2022)
    — Públic general: 182.00€
    — Col·lectius amb descompte: 157.00€

• Període de preu no reduït – (a partir del 21 de maig de 2022)
    — Públic general: 204.00€
    — Col·lectius amb descompte: 177.00€

La matrícula dels cursos s’obre a les 10 h del dilluns 2 de maig de 2022 i finalitza 5 dies abans de l’inici del curs escollit.

Ruta musical. Història de la música als carrers de Barcelona

Dates: 04/07/2022 - 15/07/2022
Horari: de 18,30 a 20.30 hores

Assistència, epidèmies i hospitals a l'edat mitjana