El període de matrícula per aquesta edició ha finalitzat.

Els Juliols 2022

Harmonies moleculars: l'impacte de les aromes en la gastronomia

En gastronomia, la noció d’èxit es refereix a la sinergia sensorial que s’experimenta quan una beguda, sovint un vi, s’associa amb un aliment o quan dos ingredients es troben en una recepta.

Aquesta sinergia s’explica principalment per les molècules aromàtiques presents en la beguda i en l’aliment, segons la ciència aromàtica de les harmonies moleculars, l’explicació de la qual és el tema principal d’aquest curs.

Farem un viatge al cor del patrimoni gastronòmic mundial i de l’univers de les aromes.

Aquest és un programa de caràcter presencial però incorpora la possibilitat que alguns estudiants assisteixin a les sessions presencials de forma remota.

1. Dissecció de la gastronomia a escala molecular
2. Ciència de les harmonies moleculars en el món de la gastronomia i les aromes (I)
3. Ciència de les harmonies moleculars en el món de la gastronomia i les aromes (II)
4. Fermentacions: generadores de noves molècules aromàtiques

Pere Castells, president del Science & Cooking World Congress i assessor científic del Chartier World LAB Barcelona.

François Chartier, creador de la ciència de les harmonies moleculars i president del Chartier World LAB Barcelona.

Alba Martín, doctoranda en ciències de l'alimentació i col·laboradora del Chartier World LAB Barcelona.

La matrícula dels cursos s’obre a les 10 h del dilluns 2 de maig de 2022 i finalitza 5 dies abans de l’inici del curs escollit.

Patrocini i col·laboració