Els Juliols 2021

El món moral. A propòsit d'Alexandre Galí

El curs es planteja considerar l'abast del "món moral" més enllà d'una ètica del bé i del mal a partir de les reflexions fins ara inèdites d'Alexandre Galí. El curs combinarà presentacions magistrals i un seminari continuat de lectura de textos.

1. Presentació. Context i història.
2. El pensament moral
3. El mon moral
4. La vida devota
5. La vida moral

Josep Monserrat Molas, professor de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona

Marta Lorente Serichol, doctor en filosofia i lingüista

Xavier Ibáñez Puig, doctor en filosofia i director de Batxillerat i ESO de l'Escola Sant Gregori de Barcelona

Manfred Díez, doctor en Filosofia i professor

• Període de preu reduït – (fins al 21 de maig de 2021)
    — Públic general: 182.00€
    — Col·lectius amb descompte: 157.00€

• Període de preu no reduït – (a partir del 22 de maig de 2021)
    — Públic general: 204.00€
    — Col·lectius amb descompte: 177.00€

• Subscriptors del TRESC (TR3SC9UB)

La matrícula dels cursos s’obre a les 10 h del dilluns 3 de maig de 2021 i finalitza 5 dies abans de l’inici del curs escollit.

Patrocini i col·laboració

Amb el suport de:

Ficció, censura i infància

Duració: 8 hores    Llengua:
Dates: 20/07/2021 - 21/07/2021
Horari: de 16 a 20.30 hores

Pensar i fer la utopia

Duració: 20 hores    Llengua:
Dates: 05/07/2021 - 16/07/2021
Horari: de 18.30 a 20.30 hores

Les claus de l'èxit de les sèries i novel·les mèdiques i científiques

Duració: 20 hores    Llengua: