Resum de cursos seleccionats: 0 cursos

Els Juliols 2018

Gestió i comunicació dels <i>e-sports</i>

Gestió i comunicació dels e-sports

Els e-sports són una industria creada al voltant de les competicions dels videojocs, la qual s’ha convertit en els últims anys en un dels fenòmens més seguits per a la generació dels millennials. Les competicions estan configurades per clubs que integren jugadors professionals d’arreu del món que s’enfronten en diferents disciplines.

Des de fa pocs anys, el mercat dels e-sports està iniciant el seu recorregut a Espanya, i actualment es comença a expandir. Ja és una industria consolidada a països com Corea del Sud o Estats Units. Els ingressos mundials es situen en 463 milions de dòlars (+67 % respecte l’any anterior), amb unes audiències de 230 milions de persones, de les quals 115 milions són espectadors regulars.

L’objectiu del curs és conèixer el fenomen i les característiques del sector dels e-sports i entendre quines oportunitats de valor ofereix aquesta industria a les marques (endèmiques i no endèmiques).

Més concretament, es pretén treballar els continguts següents:

-       Coneixement del model de l’entreteniment

-       Entendre l’ecosistema dels e-sports i funcionament/gestió del club

-       Identificar les oportunitats per les marques

El curs va adreçat a persones interessades en sector dels esports electrònics, el màrqueting i entreteniment que desitgin adquirir coneixements necessaris per introduir-se al món dels e-sports.

Seleccionar curs

1.     Introducció e-sports

2.     Historia i fenomen dels e-sports

3.     Ecosistema dels e-sports

4.     Plataformes i audiència

5.     Club I: estructura i esdeveniments

6.     Club II: aspectes legals i legislació

7.     Xarxes socials

8.     Model de negoci I: marques i oportunitats del sector

9.     Model de negoci II: pla de contingut

Coordinadors:

1.   Dr. Marta López, professora del Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Universitat de Barcelona

2.   Emilio Garrido, consell administració i CMO eMonkeyz eSport Club

1.      Sebastián Spagnolo, Partnerships Associate Spain Twitch

2.      Ricardo Herrero Ortega, eSports Lead a Riot Games

3.      Jairo Martos Muñoz, Manager League of Legends eMonkeyz Club i ex-coordinador de eSports en Baskonia-Alavés

4.      Javier Muñoz, Dircom eMonkeyz Club

5.      Victor Casanovas, tesorer de ACE i CEO KIYF eSports

• Període de preu reduït – (fins al 10 de juny de 2018)
    — Públic general: 174€
    — Col·lectius amb descompte: 149€

• Període de preu no reduït – (a partir de l'11 de juny de 2018)
    — Públic general: 194€
    — Col·lectius amb descompte: 169€

• Comunitat UB:

• Subscriptors de La Vanguardia
  • Subscriptors d’Núvol
  • Membres del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona
  • Membres del club GenTMB
  • Socis de l'Associació Comunicació Pública
  • Usuaris de les Biblioteques de Barcelona amb carnet

La matrícula d’Els cursos s’obre a les 10 h del dilluns 16 d’abril i finalitza el mateix dia de l’inici del curs escollit.

A través d’Internet clicant l’enllaç següent o en persona en una de les diverses seus de l’Àrea de Formació Complementària.

Matrícula amb factura: una empresa o autònom pot pagar una part o la totalitat de l’import de la matrícula. En el cas que requereixi una factura, la persona interessada ha d’emplenar un formulari amb les dades de facturació i l’ha de fer arribar a la secretaria, personalment o per correu electrònic, com a molt tard vint dies abans de l’inici del curs. Un cop rebut el formulari, la Universitat de Barcelona emet la factura corresponent. És important que l’alumne no pagui el curs si demana factura.

Un cop efectuat el pagament, es lliura en mà o per correu electrònic el paper de confirmació de matrícula que acredita la persona com a estudiant del curs (o cursos) matriculat. El personal de l’organització pot demanar aquest paper en el moment d’accedir a l’aula el primer dia de l’activitat.

Es pot sol·licitar mitjançant un missatge de correu electrònic. En qualsevol cas ha de ser justificada degudament per motius acadèmics, laborals, de malaltia o d’altres, a resoldre per la Direcció de l’AFC. El termini per presentar la sol·licitud d’anul·lació de matrícula és de set dies naturals abans de l’inici del curs matriculat.

L’organització d’Els Juliols es reserva el dret d’anul·lar un curs si no arriba a un nombre mínim d’alumnes matriculats.

Nombre i quantitat dels ajuts: la Universitat de Barcelona, gràcies a la col·laboració d’Acciona ha convocat 30 ajuts adreçats als seus estudiants de grau, màster o doctorat matriculats durant el curs 2017-2018. L’ajut consisteix en una subvenció de 74,50 euros per fer un curs d’Els Juliols.

• Matricular-se en un curs d’Els Juliols entre el 16 d’abril i el 4 de juny. En el moment de fer la matrícula, cal seleccionar el col·lectiu amb descompte Comunitat UB.
  • Emplenar l’imprès normalitzat de sol·licitud que es facilita des de la unitat de Beques i Ajuts a l’Estudiant (beques de col·laboració, Pavelló Rosa) i a la seu electrònica, i presentar l’imprès normalitzat en qualsevol registre de la UB del 16 d’abril al 4 de juny de 2018.
  • Un cop publicada la resolució de la convocatòria, la persona beneficiària rep un comunicat per SMS en què se la informa de la concessió de l’ajut. Per tal de tramitar la devolució corresponent de l’ajut, el beneficiari haurà de facilitar:

— Fotocòpia de l’IBAN on aparegui el nom del titular. En el cas que el titular del compte sigui diferent del beneficiari de l’ajut, facilitar també fotocòpia del DNI del titular del compte.
    — Fotocòpia del DNI.
    *en el cas que el titular del compte sigui diferent del beneficiari de l'ajut, també caldrà facilitar una fotocòpia del DNI del titular de la compte.

Assessor europeu d'inversions: l'inici de la certificació

Dates: 09/07/2018 - 20/07/2018
Horari: De 16 a 20.30 h

Preu general: 139 €