Resum de cursos seleccionats: 0 cursos

Els Juliols 2018

Emprèn! Del model de negoci al pla d'empresa

En els darrers anys, la difusió de l’anomenada anàlisi de models de negoci canvas ha estat massiva. El mètode s’ha incorporat de manera generalitzada en el món de l’emprenedoria com a un element clau en la reflexió prèvia a la realització del pla d’empresa. Aquest curs tracta el tema de la creació d’empreses proposant als participants un temari on es reflexiona de manera conjunta sobre el model de negoci, el pla d’empresa i el desenvolupament de projectes: factors rellevants, experiències, singularitats del món digital, etc. Les experiències de les persones emprenedores són l’eix central que fa possible la dimensió pràctica i interdisciplinària que és clau en aquest tipus de cursos.

Seleccionar curs

1.     El business model canvas i el disseny de la proposta de valor

2.     Emprenedoria i indústria alimentària: experiències i casos

3.     Del model de negoci al pla d’empresa

4.     Els components del pla d’empresa. Una revisió crítica

5.     Reflexions sobre el pla comercial

6.     Models de negoci en l’àmbit de l’esport: experiències i casos

7.     Reflexions sobre el pla financer

8.     Emprendre en el món de la moda: experiències i casos

9.     Les idees i la seva execució

10.  Iniciatives emprenedores en l’àmbit de la cultura: experiències i casos

1.     Joan-Albert Garcia Moga, gestor de la innovació empresarial a Ignite Technologies
2.     Sílvia Gironès, professora del Departament d’Empresa de la Universitat de Barcelona
3.     Marta Zaragoza, directora de Cresàlida, creixement i consolidació empresarial
4.     Guillem Crosas, cofundador de Pangea Reality
5.     Promotors d’iniciatives emprenedores de l’àmbit de l’esport (pendent de determinar)
6.     Ana Maria Lauroba, professora del Departament d’Empresa de la Universitat de Barcelona
7.     Xavier Ayneto, soci fundador i executiu en cap d’Ideas2value Network

• Període de preu reduït – (fins al 31 de maig de 2018)
    — Públic general: 174€
    — Col·lectius amb descompte: 149€

• Període de preu no reduït – (A partir de l'1 de juny de 2018)
    — Públic general: 194€
    — Col·lectius amb descompte: 169€

• Comunitat UB:

• Subscriptors de La Vanguardia
  • Subscriptors d’Núvol
  • Membres del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona
  • Membres del club GenTMB

La matrícula d’Els cursos s’obre a les 10 h del dilluns 16 d’abril i finalitza el mateix dia de l’inici del curs escollit.

A través d’Internet clicant l’enllaç següent o en persona en una de les diverses seus de l’Àrea de Formació Complementària.

Matrícula amb factura: una empresa o autònom pot pagar una part o la totalitat de l’import de la matrícula. En el cas que requereixi una factura, la persona interessada ha d’emplenar un formulari amb les dades de facturació i l’ha de fer arribar a la secretaria, personalment o per correu electrònic, com a molt tard vint dies abans de l’inici del curs. Un cop rebut el formulari, la Universitat de Barcelona emet la factura corresponent. És important que l’alumne no pagui el curs si demana factura.

Un cop efectuat el pagament, es lliura en mà o per correu electrònic el paper de confirmació de matrícula que acredita la persona com a estudiant del curs (o cursos) matriculat. El personal de l’organització pot demanar aquest paper en el moment d’accedir a l’aula el primer dia de l’activitat.

Es pot sol·licitar mitjançant un missatge de correu electrònic. En qualsevol cas ha de ser justificada degudament per motius acadèmics, laborals, de malaltia o d’altres, a resoldre per la Direcció de l’AFC. El termini per presentar la sol·licitud d’anul·lació de matrícula és de set dies naturals abans de l’inici del curs matriculat.

L’organització d’Els Juliols es reserva el dret d’anul·lar un curs si no arriba a un nombre mínim d’alumnes matriculats.

Nombre i quantitat dels ajuts: la Universitat de Barcelona, gràcies a la col·laboració d’Acciona ha convocat 30 ajuts adreçats als seus estudiants de grau, màster o doctorat matriculats durant el curs 2017-2018. L’ajut consisteix en una subvenció de 74,50 euros per fer un curs d’Els Juliols.

• Matricular-se en un curs d’Els Juliols entre el 16 d’abril i el 4 de juny. En el moment de fer la matrícula, cal seleccionar el col·lectiu amb descompte Comunitat UB.
  • Emplenar l’imprès normalitzat de sol·licitud que es facilita des de la unitat de Beques i Ajuts a l’Estudiant (beques de col·laboració, Pavelló Rosa) i a la seu electrònica, i presentar l’imprès normalitzat en qualsevol registre de la UB del 16 d’abril al 4 de juny de 2018.
  • Un cop publicada la resolució de la convocatòria, la persona beneficiària rep un comunicat per SMS en què se la informa de la concessió de l’ajut. Per tal de tramitar la devolució corresponent de l’ajut, el beneficiari haurà de facilitar:

— Fotocòpia de l’IBAN on aparegui el nom del titular. En el cas que el titular del compte sigui diferent del beneficiari de l’ajut, facilitar també fotocòpia del DNI del titular del compte.
    — Fotocòpia del DNI.
    *en el cas que el titular del compte sigui diferent del beneficiari de l'ajut, també caldrà facilitar una fotocòpia del DNI del titular de la compte.

Emprenedoria i transformació digital

Dates: 16/07/2018 - 06/07/2018
Horari: De 9.30 a 14 h

Preu general: 174 €