Agile bootcamp: your life is a start-up

Aquest curs és una experiència transformadora -a escala individual i grupal-, articulada en quatre sessions que ajuden a conèixer, explorar en profunditat i aplicar mètodes i eines de gestió àgil per utilitzar-los en la vida quotidiana i professional.

Els assistents adquiriran els coneixements fonamentals referents a quatre pilars: entendre i aprofitar la incertesa de l'entorn; aprofitar la neurociència per ser més eficients; capturar i crear valor de manera creativa i innovadora, i, finalment, entendre com treballar per projectes en l'entorn actual. Així mateix, aprendran a desenvolupar estratègies de lideratge i de creació d'equips, a acompanyar i liderar en entorns on els reptes són una constant, a entendre la interacció entre lideratge i rendiment d'equips, i a portar els equips cap a altes quotes d'eficiència.

1. Com la neurociència i l'emprenedoria poden transformar el futur. El factor «Eureka!»
2. Disciplined entrepreneurship en la gestió àgil de projectes
3. Agile user: elements clau en el lideratge d'equips
4. Pensament de dissenyador (design thinking) i gestió d'equips d'alt rendiment

Coordinador:

Pere Juárez, membre del Barcelona Institut d'Emprenedoria de la Universitat de Barcelona i president del Club d'Emprenedoria i Innovació d’Alumni UB

Javier Tovar, expert en neuromàrqueting a Eureka Consultores

Dr. Xavier Testar, professor del Departament de Bioquímica i Biomedicina Molecular de la Universitat de Barcelona i expert en gestió d'R+D

Dr. Giancarlo La Pietra, fundador d'Educational Factory

Pere Juárez, membre del Barcelona Institut d'Emprenedoria de la Universitat de Barcelona i president del Club Emprenedoria i Innovació d'Alumni UB

Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte, aquest s'haurà d'acreditar degudament abans de l'inici del curs. Un cop iniciat el curs, cap descompte serà aplicat.

Recorda que en el moment de formalitzar la teva matricula hauràs d’aplicar el codi descompte corresponent al teu col·lectiu.

• Subscriptors del Club Vanguardia (SLV89U9B)

La matrícula dels cursos s’obre a les 10 h del dijous 2 de maig i finalitza el mateix dia de l’inici del curs escollit.

A través d’Internet clicant l’enllaç següent o en persona en una de les diverses seus de l’Àrea de Formació Complementària.

En cas contrari registra’t per a poder iniciar el procés de matricula com a nou alumne.

Matrícula amb factura: una empresa o autònom pot pagar una part o la totalitat de l’import de la matrícula. En el cas que requereixi una factura, la persona interessada ha d’emplenar un formulari amb les dades de facturació i l’ha de fer arribar a la secretaria, personalment o per correu electrònic, com a molt tard vint dies abans de l’inici del curs. Un cop rebut el formulari, el Institut de Formació Continua IL3 de la Universitat de Barcelona emet la factura corresponent. És important que l’alumne no pagui el curs si demana factura.

Un cop efectuat el pagament, s’enviarà un correu electrònic de confirmació de matrícula que acredita la persona com a estudiant del curs (o cursos) matriculat. El personal de l’organització pot demanar copia d’aquest email de confirmació imprès en el moment d’accedir a l’aula el primer dia de l’activitat.

Les persones matriculades als cursos podran exercir el seu dret de desistiment durant un període de 14 dies naturals comptats a partir de la data de la matrícula.

El dret de desistiment no serà aplicable si el curs ha iniciat o si ha estat executat, de conformitat amb el que estableix l'art. 103. a) de la Llei 3/2014, de 27 de març, per la qual es modifica el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 1/2007, del 16 de novembre.

Per sol·licitar el desistiment, cal omplir i enviar el formulari de desistiment.

Si hi ha una causa degudament justificada per motius acadèmics, laborals, de malaltia o d’altres, es pot sol·licitar l’anul·lació de la matrícula mitjançant un missatge de correu electrònic. El termini per presentar la sol·licitud d’anul·lació de matrícula és de set dies naturals abans de l’inici del curs matriculat. La sol·licitud d’anul·lació serà resolta per la Direcció de l’AFC.

Els Juliols es reserva el dret d’anul·lar un curs si no arriba a un nombre mínim d’alumnes matriculats.

Nombre i quantitat dels ajuts: la Universitat de Barcelona, gràcies a la col·laboració d’Acciona, ha convocat 30 ajuts adreçats als seus estudiants de grau, màster o doctorat matriculats durant el curs 2018-2019. L’ajut consisteix en una subvenció de 74,50 euros per fer un curs d’Els Juliols de 20 hores.

• Matricular-se en un curs d’Els Juliols de 20 hores de durada, entre el 2 de maig i el 3 de juny.
  • Emplenar l’imprès normalitzat de sol·licitud que es facilita des de la unitat de Beques i Ajuts a l’Estudiant (Beques de col·laboració, Pavelló Rosa) i a la seu electrònica, i presentar l’imprès normalitzat en qualsevol registre de la UB del 2 de maig al 3 de juny de 2019.

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, Beques i Ajuts de l’Estudiant publicarà la resolució de la convocatòria i tramitarà els ajuts corresponents.

Patrocini i col·laboració

Keynes i l'economia de la pau

Dates: 08/07/2019 - 11/07/2019
Horari: 9:30-14:00